Tuesday, March 31, 2009

Selamat Pengantin Baru

Sebenarnya entry ni da lama aku nak tepek dlm blog aku ni..tapi komputer ni problem lak n mase yg amat mencemburui aku..kejap ade kat opis sejap xde..huhuhu..penat oiii...
so citer ni da agak basi ler..tapi tuan badan xbasi la kan..
SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT MY DEAR LIZA N JOE SERTA SEPUPU HUBBY AKU(ari tu ingat nama..tetiba nk tulih kat blog xingat plak)..Sepupu Hubby aku kenduri pada 14 Mac 2009(Sabtu) mana kala si Liza pada 15 Mac 2009 iaitu ari Ahad..

Kad kahwin dari Liza..

Kalo korang nk tau bilik pengantin, pelamin sume cantik2..brg hantaran pun cantik..kat sini saje nak puji kak onie yang buat hantaran tuk si Liza..bertungkus-lumus die buat..door gift pun cantik..bakul wane pink(akak Liza yg buat).n tempat telur die pun comel..kak onie gak buat...tapi yang paling vouge mestilah pengantinya..berseri2 je..badan pun da slim..pakai baju pengantin nampak cocok sekali..

Ni gambo sepupu hubby aku..Yang perempuan tu sepupu hubby aku ok....rumah die btoi2 kak belakang umah mertua aku kat pekan..So, kepada kedua2 pasangan pengantin ni..aku n hubby ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU..MOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.