Wednesday, March 11, 2009

Hari..Hari yang membusykan..

Sebenarnya da lama aku nak letak entry ni..tapi disebabkan hari2ku yang amat membusykan..
aku kena mengakui akan kepenatan otak aku untuk berfikir..bila byk ngat benda nk wat..mulalah penin kepala..
tapi ari ni..aku mencuri mase waktu bengkel ISO untuk menepekkan enty yang da lama bersarang dlm komputer aku..
Pada 6 Febuari 2009, aku n beberapa anak dara telah diarahkan untuk mengikuti program anjuran PUSPANITA..
lebar toi senyuman aku..yelah pergi ngan anak2 dara dan seorg mak buyung...
So korang layan jelah gambo2 kat bawah ni ekk..

Kain rentang n gambo anak2 dara n mak dara serta mak buyung

Pas penat bebudak ni main tresurehunt kat dlm East Coast Mall, kami pun p main boling kat Mega Mall..tgk la aksi aku yang macam profesional tu..ape2 pun aku dpt tempat kedua dr 7 org..kalah ngan pilot aku cek Man..

Malam tu pulak, kami ade dinner kat Hotel Vistana n ade persembahan yang bertemakan....Hawaii Floral Night..sume pakai bunga2..ade letak kat rambut, tudung, kat lengan..