Sunday, December 14, 2008

SaHaBatKu..

Hari Raye AidilAdha baru2 ni..aku rase bertuah sekali..mane taknye..mula2 my hubby ajak beraye ke umah die kt pekan..last2..ari jumaat petang hubby cakap xjadi plak..aku mula2 ingat hubby gurau je..akhirnya memang btoi xjadi..bukan ape..sebab tahun ni..kami adik-beradik dpt berkumpul pada hari Raya AidilAdha..yg paling hepi..my mother la..senyum je die..walau bgaimanapun my bro xda kat malaysia..18hb ni bru balik msia.. n 20hb bru balik umah mak..(xsabar jumpa Ammar)

Pada petang raye..my pren si Lemangcute@chah datang umah beraye..sambil melemang..hehehehe..ape lagi menerangkan tentang takaful ikhlas..aku sebenarnye da lame nk menyimpan dlm insuran..ni la si lemang lambat ngat nk interprem..Adib da masuk setahun br die interprem kt umah..Sedang si lemang kusyuk menerangkan ttg takaful..sahabat lama kami..si Nana..muncul..ape lagi riuh rendah le umah aku dibuatnye..Untuk pengetahuan semua..aku, chah n nana merupakan sahabat dr sekolah rendah lg..dari darjah satu hingga tingkatan lima kami dok satu kelas..macam2 la pengalaman suka duka kami di sekolah..nanti la ade mase aku story la kt korang sume..Nana kini tengah pregnant anak yg ke-3..huhuhu..aku gak baru sorg ank..si Chah da ade 2org..Alhamdulillah setelah sekian lame..dpt gak kami bertiga berjumpa walaupun cuma seketika..pas ni xtau bile g leh berjumpa...Buat sahabat2ku..moga persahabatan kite kekal hingga Akhir Hayat..

Chah kusyuk menunjukkan gambo ank2nye kpd Nana..

....FRIEND FOREVER...Chah, Timah n Nana..