Thursday, June 19, 2008

...Selamat Pengantin Baru...

25hb November 2006, adalah hari keramat dlm idup aku..Pada tarikh ini aku telah sah bergelar seorang isteri kepada Sawalruddin bin Bakar...Jadi aku nak berkongsi cerita kat kawan2 sume tentang hari bersejarah aku...Lagipun ramai bebudak opis aku yang tak dpt tgk gambo aku kawin..
Aku telah dinikahkan oleh Ustaz yang mengajo aku mase sek rendah dlu..so,pada malam akad nikah..ustaz ni lebih xcited dr hubby aku..bila time nak akad nikah, ustaz ni tersasul nama aku.."Aku nikahkan dikau dengan Fatimah bin Md Noh...bla bla bla...."so hubby aku yang dok ngelabah ni terkejut.."ustaz..binti la bukan bin...""opsss...maaf ye..kita mula skali lagi..Hubby aku yang dok ngelabah makin ngelabah..yelah..kalo ustaz yang nak nikahkan dia leh tersasul..nikan dia plak yang dok ngelabah..Then, kali kedua ni..ustaz lebih berhati2 n hubby aku dapat melafazkan akad nikah...Alhamdulillah..segalanya berjln lancar..Bila time nak bagi duit mas kawin..Ustaz ni suruh cakap" Sayang ni duit mas kawin dari abang..."..so hubby aku yang dok malu2 ikut je cakap ustaz..so ape lagi..riuh rendah la gelak org yang berada dlm umah aku...Buat Ustaz Hamzah..."ustaz sudah terlaksana hajat ustaz nak tengok saya kawin...Terima Kasih coz berikan nasihat buat kami sebelum mendirikan rumahtangga..."
Gambar di hari persandingan..