Friday, June 13, 2008

Blog Oh Blog...

Minggu ni opis aku dilanda 'demam blog'...sume budak opis aku nak wat blog..sronok tgk kami dok ralik wat blok..lagipun ade sorang budak opis yang dpt bertukar ke kuantan..so dia paling xcited nak wat blog sendiri..maknenya da ramai le org tau kemunculan blog aku n mengomen kat blog....so xde le aku syok sendiri...

Ari ni gak (Jumaat, 13hb Jun) ade majlis Tazkirah dan Tahlil agama yang bertajuk "Bahagiakah Aku"..oleh tuan kadi Raub..ni merupakan aktiviti yang dianjurkan oleh kelab kami..maknenya sambil bekerja leh le kita membuat amal ibadah...Dengan adenya tazkirah ini aku dpt bnyk info2 serta dpt menyedarkan diri aku sebagai seorg hamba Allah..ye la kita ni manusia xsunyi dr membuat kesilapan...jadi tazkirah ini dpt ingat-mengingati kita sesama manusia...














Tuan kadi tengah kusyuk memberi tazkirah,aku yang pkai baju pink..bersungguh benar mendengar tazkirah....













Ni gambo budak2 opis aku..sumenya come2 belake..gambo ni diamek untuk kenangan2 buat kak ain...(amek pakai laptop kak ain yang baru beli)