Monday, January 28, 2008

Macam2 hal...

Bulan yang memenatkan...adoii..banyak btoi keje yang terpaksa dibuat..nak tulih kat blog pun tak dok mase..yelah kata org..masa itu emas..amat beregha..Sebenanya banyak benda yang aku nak tulih..tapi kepala otak ni tak leh nak pikir..so aku tulih jelah ape yang terlintas kat kepala aku..


Awal bulan lepas aku n hubby n adib balik ke Pekan..umo adib dah 3bln lebih baru aku berpeluang blk Pekan..maklumlah Pekan kan banjir..lani masih banjir tapi da tak kena umah..kat jalan je dipenuhi air..so kepulangan aku kali ni memang dinanti2 oleh family hubby aku..yelah nak tengok baby aku..si adib..alhamdulillah dapat gak mak n ayah mertua aku tgk cucu bongsu mereka...

ni gambo ibu n Adib kat umah mak mertua


Ape yang menyedihkan, kepulangan aku kali ini kerana ayah mertua aku sakit..tak leh bangun..maklumlah ayah mertua aku ni da berumo..so macam2 penyakit datang..Dia hepi ngat dapat tengok si adib..Adib ape lagi..tak lepas tangan..lepas org ni amik, org lain pulak amik..Org suka tengok adib..dia ni kuat menyengih n pandai berborak...yelah..anak ibu la katakn...

Keletah Adib yang da masuk 4 bulan

Ni citer kat opis pulak..haaa bulan yang menaikkan darah..mana taknye..komputer ni asyik rosak jer..customer plak ramai..tak menang tangan nak wat keje. nanti aku postkan gambo opis aku yang berserabut..
oklah..banyak lagi keje aku nak wat nih..kang ade plak orang mare.ok next time aku tulih lagi...