Sunday, January 6, 2008

2008 dah mai....




Pejam celik pejam celik da masuk tahun baru..2008..Macam tak percaye jek..namun dalam hati aku mengucapkan syukur kepada Allah kerna masih memanjangkan umo aku untuk menikmati tahun 2008..alhamdulillah..
Terdiam sejenak..pikir semula azam aku tahun lepas da tercapai ke lum..mmm ade yang tercapai..tapi banyak yang lum tercapai..so carry on ke tahun 2008..
Tahun baru dengan cerita baru..macam2 perkara jadi minggu lepas..pembukaan tahun 2008 yang penuh mencabar...peninn kepala..masuk je keje dah kak Ain minta macam2 report..aku yang tengah blurr ni dok kelam kabut bukak komputer...aaaa bagi jela ape yg ade..then minggu lepas gak ade perang dingin berlaku kat opis...haaa nak tau ke...aku malas le nak citer kat korang sume ape yang berlaku..yelah tak baik nak mendedahkan aib org..lagipun satu opis..so kesimpulannya..bagi aku yang muda kena la hormat yang tua..dan yang tua pulak...x reti2 ke nak tunjuk teladan yang baik kat org muda??? jgn le dok ikut kepala sndiri je..

Ok la kite lupakanlah krisis diorang..aku nak citer pasal family aku plak..sempena tahun baru ni..baru minggu lepas aku buat makan2 kat umah sempena kepulangan abg aku dr Jepun..walaupun xdok la makan best2 sngat maklumla gaji lambat g..my Hubby dgn sukarelanya nak masak mee sup..aku dok tolong potong2 bawang jela..waa sume berselera makan..pas makan kami dok berkumpul cite pasal perkembangan family kami..tahun lepas je kami da menerima ahli keluarga baru iaitu anak aku n anak akak..sorang laki n sorang pompuan..sronok lak bila da ade ank ni..cite pasal anak masing2 laa..kat atas ni aku tunjuk la muka ank akak aku ni..

Ni gambo baru ciap makan..dok borak2

Haa kat bawah ni plak gambo anak abang aku..Gambo ni diambil semasa kat London..Fuhh bertuah toi si Ammar ni..kecik2 g da lepas ke luar negara..Next month kalo jadi p Jepun lak ikut daddy dok cana..tinggal la adik Adib...