Monday, April 25, 2011

KOSONG

Huuu letih dan penat bila jiwa kita kosong..






entahler..ramai orang tapi macam keseorangan..


da xtau di mana letak diri..



dulu aku gembira duduk di sini


biarlah banyak dugaan..aku dapat tangani..


biorlah org pandang rendah unit ni..


aku selesa di sini..

tapi bila suma da ok..aku plak yg ditukar..


boss pun da buat2 xnampak..


kalo dlu, aku la yg dipanggil..
bila ade yg xdpt ditangani..




time susah dia cari..


bila da nk ditukar buat2 xtau


xdelangsung penghargaan diberi..


habis madu sepah dibuang



huhuhu..walaupun aku tau..pertukaran akan berlaku..


namun..


hati ini da sebati di sini...


duhai hati..sabarla..


erima la hakikat...


kO AKAN pergi juaaa..



Wahai Dunia Baru..terimalah aku..


mugkin ko lebih tau menghargai..

Biarlah aku damai di sini..Untuk mencari rezeki..mencurah bakti..