Tuesday, December 22, 2009

Tersentuh hati..

Tersentuh hati bila baca blog my bestpren...chah...aku xtau ape sebenarnya berlaku pada dia n family...sedih sgt..aku try bg mesej kt die..die xreply gak...mmmm mungkin dia kini berada di situasi yg agak berat utk dihadapi..

Chah..andai ko baca blog ni..aku simpati atas apa yg berlaku pd ko..walaupn aku xtau cite yg sebenarnya...doaku moga ko tabah menghadapi ujian hidup..kalo btoi la si Faiz tu buat xbaik..i'allah Allah akan membalasnya..kalo ko nak luahkan perasaan..ko leh mesej aku...

Tahun Baru ni..dgn azam baru utk memperbaiki diri sebagai seorg hamba Allah..Rasa amalan masih sikit utk di bawa kesana...sebagai seorg isteri..masih byk cacat cela dlm mengharungi alam umah tangga..moga2 My Hubby xpenat melayan karenah isteri dia ni..sebagai seorang ibu..masih cetek ilmu keibubapaan dlm diri..byk yg perlu dipelajari..n sebagai seorang pekerja..rasa da buat terbaik..xtau la boss nilai cm ne..

Niat nk g bercuti belum terlaksana lagi..xtau bila agaknya...mak..sabar ye..I'allah kita akan g bercuti gak..