Wednesday, August 13, 2008

kerenah anak-anak..

Sebenarnya da lame aku x mengupdate kat blog ni..kawan2 aku da dok bising(terutama lemangcute) tgk blog aku yang x bertukar2..mmm kesibukan bekerja..so kepala penat nak pikir benda2 lain..
Kat cini aku nak post gambar adib n wawa sebagai tatapan....
Muhammad Adib Muiz bulan ni da masuk 11 bulan.
1. Pandai merangkak dengan lajunya.
2. Pandai berdiri dengan bantuan meja or kerusi..
3. Suka sgt menggigit..sampai kerongsang ibu
tercabut batu2nya..
4. Suka mengetuk brg so ibu belikn permainan
hammer utk adib.
5. Kuat sangat menagis.(manje cam ibu)
6. Takut makan ubat.
7.Pandai nak ikut ibu p keje..
8.Suka mkn kertas.
9.Suka koyakakn album.
Sharifah Zaharah Najwa da cukup 11bulan
Ni gambo anak buah aku..beza umo 25 ari ngan Adib
1.Wawa da pandai berjalan terkedek2.
2.Tak mau makan.
3.Mudah ikut perlakuan org..Kalo org try kasut,dia pn try kasut.
4.Suka mengerakkan badan bila dengar lagu.
5.Pandai baca abc, tapi sampai a b je.
6.Comeiii